Alla inlägg under maj 2017

Av tanja dahlgren - 18 maj 2017 13:10

Den började med en frukostdejt med finaste Conny ?
Tror att vi kommer få en bra vänskap men inget mer.
Jag letar fortfarande efter kärleken ..
går väl sisådär.. vet faktiskt inte ens om jag kan bli kär nåt mer..känns svårt.
Men då får det vara så,jag har mina vänner o det räcker långt det å?
Jag tror att jag börjar förlåta exet å, att det som varit varit helt enkelt.
Att jag måste sluta krångla hela tiden.
Släppa allt med han helt enkelt .
Och bara vara?
Den här dagen ska jag ägna åt hem o trädgård och inte åka någonstans . Imorgon måste jag åka o handla blommor och träna .
Nyttigt att bara vara hemma o inte flänga runt hela tiden?

Av tanja dahlgren - 17 maj 2017 23:22

Vad ska man skriva har hänt sedan jag sist skrev ?
Ja, exet har ju haft en flickvän sen i januari o han glömde att dumpa mig .
Men... han måste jobba hela tiden i att hala in mig , kontrollera osv
Och det är så jobbigt .
Ikväll tog jag hem en dejt , ville se hur han var i riktiga livet .
Så helt fel ... aldrig i livet .
Jag har blivit riktigt kräsen ,vet inte om jag ens kommer lyckas få känslor för nån..
imorgon kommer Conny på en frukostdejt , det gör mig glad.
Nä, natti natti på er

Skapa flashcards