Direktlänk till inlägg 19 februari 2018

PMS

Av tanja dahlgren - 19 februari 2018 09:53

Är nåt bedrövligt när man inte är medveten om det men driver alla till vansinne ändå och man tycker ju absolut att man har rätt förstås !!
Jag tänkte inte på det i lördags och inte först igår o höll på gå i fällan igen.. och göra mig osams med ex o allt men kom på mig i sista stund igår o bad om ursäkt idag o förklarade varför .
Och det känns mycket bättre .
Jag har dessutom varit supertrevlig mot personalen på fritids och tydlig mot min son och ännu trevligare i mobil med exet .
Så det ska nog gå bra den här veckan med habmöte imorgon o kundmöte o allt.

Ha en bra dag alla !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja dahlgren - 30 juni 2019 09:17


Fattar inte varför jag låter han få hålla på som han gör , mitt ex hela tiden ??? Förnedra mig , tro att han kan använda sig av mig men ändå ha sitt fina liv med sin fina sambo och ändå aldrig behöva be om ursäkt för allt han gjort.. men vill jag ve...

Av tanja dahlgren - 23 juni 2019 11:30

Ja idag kör vi badstranden på hemmaplan , med klasskompis plus tillhörande mamma ? [Bild] ...

Av tanja dahlgren - 21 juni 2019 11:30


Ja nu är det midsommar igen .. den här midsommar är jag bra mycket helare än den som var sist, skönt att känna . Och jag har tagit mig iväg med sonen för miljöombyte o familjen för att fira tillsammans . Önskar alla en riktigt härlig midsommar ??? ...

Av tanja dahlgren - 20 juni 2019 13:53

Är det han som håller sig på sin kant , märks att vi inte tycker lika om så mycket , måste ha kontroll o kanske väldigt mycket ute efter sex .. men beter sig lite konstigt där å .. ingen känsla alls .. nä, förmodligen inte . Är det han som är gift...

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31


Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej . Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten . Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag. Nu är vi ute vi...

Skapa flashcards