Direktlänk till inlägg 16 april 2018

Längesen ..

Av tanja dahlgren - 16 april 2018 23:00

Längesen jag skrev här..
Borde ha gjort det tidigare för har massor inom mig som behöver komma ut.
Men nu är jag här.
Ämne 1 för idag är mitt ex , min sons pappa som jag skrivit om här väldigt ofta.
Visst är det sjukt egentligen hur mycket tid han ska ta upp av mitt liv o så här länge .. o bara massa nonsens .
Men det är riktigt sjukt o jag vet att det inte är jag som är den som strular .

Att han inte bara kan ge upp o vara vän med mig istället .
Han tror inte på när jag träffar nån att jag verkligen träffar nån .
Det är sjukt . Precis som att det bara är han som kan göra nåt sånt.
Jag vill inte att han ska störa mitt liv så här så det enda rätta verkar vara att inte ha så mycket kontakt .
Så jag kan få leva mitt liv ifred.
Skapa det som jag vill ha det.
Utan han.
Utan nån överhuvudtaget .
Tänker leva själv tills jag hittat tillbaka till den jag en gång var.
Sen kanske jag är redo att träffa kärleken .

Sen ämne 2- en av mina vänner har blivit så konstig ... och även hennes sambo .
Man undrar vad man gjort för fel egentligen .
Det tråkiga är att våra barn lekt en hel del men det kommer ju också försvinna .
Jag skulle vilja veta vad jag gjort för fel .
Men ingen idé att grunna på det eller göra nåt åt det.. vi har väl växt ifrån varandra .

Sen ämne 3- allt som händer hemma, saker som går sönder , allt som måste göras, kissande katter .. allt det gör mig så himlans trött .

Nej ni.. nu blir det natti här på jobbet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja dahlgren - 30 juni 2019 09:17


Fattar inte varför jag låter han få hålla på som han gör , mitt ex hela tiden ??? Förnedra mig , tro att han kan använda sig av mig men ändå ha sitt fina liv med sin fina sambo och ändå aldrig behöva be om ursäkt för allt han gjort.. men vill jag ve...

Av tanja dahlgren - 23 juni 2019 11:30

Ja idag kör vi badstranden på hemmaplan , med klasskompis plus tillhörande mamma ? [Bild] ...

Av tanja dahlgren - 21 juni 2019 11:30


Ja nu är det midsommar igen .. den här midsommar är jag bra mycket helare än den som var sist, skönt att känna . Och jag har tagit mig iväg med sonen för miljöombyte o familjen för att fira tillsammans . Önskar alla en riktigt härlig midsommar ??? ...

Av tanja dahlgren - 20 juni 2019 13:53

Är det han som håller sig på sin kant , märks att vi inte tycker lika om så mycket , måste ha kontroll o kanske väldigt mycket ute efter sex .. men beter sig lite konstigt där å .. ingen känsla alls .. nä, förmodligen inte . Är det han som är gift...

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31


Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej . Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten . Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag. Nu är vi ute vi...

Ovido - Quiz & Flashcards