Direktlänk till inlägg 21 juni 2018

Midsommarafton imorgon

Av tanja dahlgren - 21 juni 2018 18:54

Jäklars va ilskan kom över mig helt plötsligt !!
Från att ha varit ledsen o haft offerkoftan på mig rätt så rejält så byttes det ut mot en ilska och personen som fått mig så här fick minsann det i skriftlig form till sig .
När jag läser mer o mer om narcissism så är jag helt säker på att det är det han har , helt klart .
Men idag så fick jag ur mig mycket mot han !!
Kommer lämna det där hän från nu o komma vidare några steg med hjälp av ilskan :)
Midsommarafton imorgon o jag ska fira med en bra vän som bjudit in mig till sin familj.
Glad midsommar på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja dahlgren - 30 juni 2019 09:17


Fattar inte varför jag låter han få hålla på som han gör , mitt ex hela tiden ??? Förnedra mig , tro att han kan använda sig av mig men ändå ha sitt fina liv med sin fina sambo och ändå aldrig behöva be om ursäkt för allt han gjort.. men vill jag ve...

Av tanja dahlgren - 23 juni 2019 11:30

Ja idag kör vi badstranden på hemmaplan , med klasskompis plus tillhörande mamma ? [Bild] ...

Av tanja dahlgren - 21 juni 2019 11:30


Ja nu är det midsommar igen .. den här midsommar är jag bra mycket helare än den som var sist, skönt att känna . Och jag har tagit mig iväg med sonen för miljöombyte o familjen för att fira tillsammans . Önskar alla en riktigt härlig midsommar ??? ...

Av tanja dahlgren - 20 juni 2019 13:53

Är det han som håller sig på sin kant , märks att vi inte tycker lika om så mycket , måste ha kontroll o kanske väldigt mycket ute efter sex .. men beter sig lite konstigt där å .. ingen känsla alls .. nä, förmodligen inte . Är det han som är gift...

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31


Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej . Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten . Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag. Nu är vi ute vi...

Skapa flashcards