Direktlänk till inlägg 18 juni 2019

Just nu vet jag inte..

Av tanja dahlgren - 18 juni 2019 22:04

Jag är starkare än någonsin , jag håller på o skapar mig ett nytt friskt hälsosamt liv .. utan allt det där galna jag varit med om i över 13 år.. men ändå gnager en känsla i mig att han vet precis var han har mig o manipulerar mig lika mycket fortfarande men lite mera finlir på det.
Det är jobbigt för jag vill verkligen inte nånting med den personen annat än att vi har våran son ihop och att vi ska ha en bra kontakt .

Jag märker o förstår att han tänker att han ska fortsätta ha makt över mig trots 2 mil bort nu, att han ska ha inflytande i mitt liv.. han gör sig ärenden hit eller glömmer skicka med allt så han måste komma upp efter jobbet.

Jag försöker undvika det helt enkelt o nu kommer några veckor utan att ses för vi kommer lämna via fritids fram till semestern o har inga möten inbokade så jag ska nog lyckas .

Men jag kan inte släppa helt , det gnager i mig att jag gett för mycket info .
Det är sån jag är men han tiger som graven förutom vissa utvalda delar som att de är ute vid sjön eller att de köpt ett utespa osv

Statusgrejer o att han gör nåt med våran son.

Jag har blockat han på messenger för jag vill inte att han ska få chansen att distrahera mig o att ha en bra midsommar med sonen .

Ja, som ni märker har jag mycket att jobba med ...än.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja dahlgren - 30 juni 2019 09:17


Fattar inte varför jag låter han få hålla på som han gör , mitt ex hela tiden ??? Förnedra mig , tro att han kan använda sig av mig men ändå ha sitt fina liv med sin fina sambo och ändå aldrig behöva be om ursäkt för allt han gjort.. men vill jag ve...

Av tanja dahlgren - 23 juni 2019 11:30

Ja idag kör vi badstranden på hemmaplan , med klasskompis plus tillhörande mamma ? [Bild] ...

Av tanja dahlgren - 21 juni 2019 11:30


Ja nu är det midsommar igen .. den här midsommar är jag bra mycket helare än den som var sist, skönt att känna . Och jag har tagit mig iväg med sonen för miljöombyte o familjen för att fira tillsammans . Önskar alla en riktigt härlig midsommar ??? ...

Av tanja dahlgren - 20 juni 2019 13:53

Är det han som håller sig på sin kant , märks att vi inte tycker lika om så mycket , måste ha kontroll o kanske väldigt mycket ute efter sex .. men beter sig lite konstigt där å .. ingen känsla alls .. nä, förmodligen inte . Är det han som är gift...

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31


Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej . Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten . Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag. Nu är vi ute vi...

Ovido - Quiz & Flashcards