Alla inlägg den 19 juni 2019

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31

Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej .
Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten .
Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag.
Nu är vi ute vid vattnet , åskoväder på intågande .

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 12:08

Jag älskar min yngsta så mycket , finns inte ord för det.. men .. han kan också trötta ut mig nåt så alldeles o jag skäms för att tänka så.. han kan inte rå för det, han är bara sån .
Han har funktionsvariationen IF .
Det säger kanske inte så mycket eller det kan göra det å.. förändringar som våran flytt är väldigt infekterad o får han på lågt humör just nu .. och han säger det han tänker o tycker medans vi andra kanske kan se lite mera nyanserat på saker o ting .
Jag vet att det här med flytten kommer ta tid .. hoppas bara det inte tar hela sommaren .

Han ska ha reda på väldigt mycket saker o kräver svar ..

Han tycker andra beter sig konstigt
Han leker martyr många ggr

Och ja han tröttar ut mig lika ofta som jag gläds tillsammans med han .

Och vi har roligt ihop.

Men just nu är det lite tröttsamt .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards