Direktlänk till inlägg 17 november 2016

Om man skulle summera ihop lite olika saker ....

Av tanja dahlgren - 17 november 2016 22:53

Först o främst - jag har fått ge mig en rejäl spark i baken o faktiskt fått nåt gjort , äntligen åkte duschkabinmonstret ut!!!
Nu ska bara badkaret in å.
Och jag har rensat i lilla sonens rum.
Han fyller ju år snart .. Och det ska vara fint i detta hem tills dess.

Sen har jag gjort nåt åt x - problemet .. Trodde jag haha
Sa att jag inte hade tillräckligt med känslor osv o att ingen av oss vill satsa på nåt o bla bla bla .. Det höll inte så värst länge , då jobbar han ju för fullt med att lyckas få kontrollen igen .. Han är ju en player !!
Jaja , jag håller mig undan iallafall .
På en lite neutral nivå , så att vi kan vara vänner .
Sen kommer vi till ett annat dilemma - mannen jag träffar / träffade .
Vad ska jag göra med det? Vad vill jag göra med det? Vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig ...
Jag vill nog träffa han för att se hur det känns .. Så mycket vet jag.
Men det är så mycket runt omkring . Han med sin dotter som han har på heltid , jag med mitt arbete o mycket annat jag vill hinna med på min lediga tid.
Så jag vet faktiskt inte.
Sen kommer vi till dilemmat min yngsta son o skolvärlden.
Det blir bara knasigare o knasigare .
En psykolog ringde i början på veckan o hon sågade jag direkt , var inte proffsig för fem öre o så tror jag inte hon gillade att jag visste så pass mycket som jag vet , att det här är ju nåt jag har i mitt yrke .
Jag är inte som andra föräldrar .
Trött på sådana där knasiga människor .
På det stora hela så börjar jag trivas med mig själv o har fått lite fart .
Och fortsätter stå upp för mig själv .
Har alla barnen hemma fortfarande , nja , inte yngsta då denna vecka , han är hos sin pappa.
Men det här suger verkligen att ha båda stora hemma , vet faktiskt inte vad jag ska göra , bara att gilla läget gissar jag på.
Och försöka stå ut.
Saknar att få vara själv nån gång .
Är aldrig det nuförtiden .
Nej ni, nu är det läggdags .
Natti natti på er .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja dahlgren - 30 juni 2019 09:17


Fattar inte varför jag låter han få hålla på som han gör , mitt ex hela tiden ??? Förnedra mig , tro att han kan använda sig av mig men ändå ha sitt fina liv med sin fina sambo och ändå aldrig behöva be om ursäkt för allt han gjort.. men vill jag ve...

Av tanja dahlgren - 23 juni 2019 11:30

Ja idag kör vi badstranden på hemmaplan , med klasskompis plus tillhörande mamma ? [Bild] ...

Av tanja dahlgren - 21 juni 2019 11:30


Ja nu är det midsommar igen .. den här midsommar är jag bra mycket helare än den som var sist, skönt att känna . Och jag har tagit mig iväg med sonen för miljöombyte o familjen för att fira tillsammans . Önskar alla en riktigt härlig midsommar ??? ...

Av tanja dahlgren - 20 juni 2019 13:53

Är det han som håller sig på sin kant , märks att vi inte tycker lika om så mycket , måste ha kontroll o kanske väldigt mycket ute efter sex .. men beter sig lite konstigt där å .. ingen känsla alls .. nä, förmodligen inte . Är det han som är gift...

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31


Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej . Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten . Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag. Nu är vi ute vi...

Ovido - Quiz & Flashcards