Direktlänk till inlägg 19 november 2016

Mina tankar en lördagsmorgon

Av tanja dahlgren - 19 november 2016 09:40

Gomorron !!
Lördag då..
Jobbar ett dygn men det är egentligen helt ok o mysigt .
Regnigt väder ute .. Det gör inte heller nåt.
Det som gör nåt och som irriterar mig är nog en persons sätt mot mig o hur det kan vara så annorlunda när det gäller hur han beter sig o hur jag beter mig .
Ja, jag vet. Han är en player.
Han måste ha kontrollen .
Han vill inte ha mig men när jag inte vill ha han heller måste han åtminstone ha kontrollen .
Det är så himla jobbigt o jag håller på bli knasig.
Jag måste bryta detta väldigt snart , annars kommer ingen av oss vidare i livet någonsin .
Vissa gånger längtar jag ut till F och Österunda , vissa gånger inte.
Jag tror att jag behöver få vara lite själv helt enkelt .
Tråkigt men behövligt .
Om jag mår bra? Oftast gör jag nog det.. Men ibland så känns allting bara så eländigt att jag bara vill försvinna .
Nej , nu sätta lite fart här .
Ha en bra dag !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja dahlgren - 30 juni 2019 09:17


Fattar inte varför jag låter han få hålla på som han gör , mitt ex hela tiden ??? Förnedra mig , tro att han kan använda sig av mig men ändå ha sitt fina liv med sin fina sambo och ändå aldrig behöva be om ursäkt för allt han gjort.. men vill jag ve...

Av tanja dahlgren - 23 juni 2019 11:30

Ja idag kör vi badstranden på hemmaplan , med klasskompis plus tillhörande mamma ? [Bild] ...

Av tanja dahlgren - 21 juni 2019 11:30


Ja nu är det midsommar igen .. den här midsommar är jag bra mycket helare än den som var sist, skönt att känna . Och jag har tagit mig iväg med sonen för miljöombyte o familjen för att fira tillsammans . Önskar alla en riktigt härlig midsommar ??? ...

Av tanja dahlgren - 20 juni 2019 13:53

Är det han som håller sig på sin kant , märks att vi inte tycker lika om så mycket , måste ha kontroll o kanske väldigt mycket ute efter sex .. men beter sig lite konstigt där å .. ingen känsla alls .. nä, förmodligen inte . Är det han som är gift...

Av tanja dahlgren - 19 juni 2019 19:31


Kan hända är det vädret som gör det att man känner sig så, vet ej . Imorgon kör vi lite miljöombyte och förflyttar oss till Hallstahammar och senare även Kungsör och släkten . Ska bli skönt att komma iväg o även för sonen tror jag. Nu är vi ute vi...

Ovido - Quiz & Flashcards