Alla inlägg den 14 juni 2017

Av tanja dahlgren - 14 juni 2017 08:43

Idag har jag ledig dag och jag tänker göra det bästa av den trots ensamheten i mig o sakerna jag kommit lite till insikt med.
Jag tror det är nyttigt att göra den här resan för min del .
En resa jag borde gjort för länge sen.
Men det är aldrig för sent eller bättre sent än aldrig .
Idag ska jag ägna mig åt träning och fortsätta med mitt hem, planera inför Ölandsresan.
Njuta av att det äntligen är sol .
Jag ska göra det bästa av denna dag helt enkelt .
En sak till.. att det är nödvändigt att bryta helt med sonens pappa, det har jag förstått . Att svara med tystnad istället för ilska har jag förstått är ett effektivare vapen mot denna narcissistiska varelse .
Att ignorera , jobba på med våran gemensamma son under tystnad .
Göra mina egna val .
Att inte hålla på med konflikter .
Att försöka ha sonen så mycket som möjligt .
I sommar kommer jag ha han mer och jag kommer inte kräva byte av dagar utan kommer tyst bara ta han o göra det bästa av det och pappan kommer undra varför jag inte vill det helt plötsligt .
Gör det för jag vill ha med sonen på alla de fantastiska grejer som händer detta år.
Nej ni, frukost o sen starta dagen .

Ovido - Quiz & Flashcards