Alla inlägg den 5 februari 2018

Av tanja dahlgren - 5 februari 2018 08:43

På nåt konstigt sätt känns allt ok faktiskt , det har hängt över mig länge nog nu det där.
Trött på att slösa bort tid av mitt liv på nån sån människa
Nu ska jag ägna mig åt stora barnen , svärson o minstingen .
Koncentrera mig på min nya uppgift i livet som blir till efter sommaren .
En härlig känsla , längtar verkligen .
Det enda kruxet är att minstingens dröm att återförena sin mamma o pappa går i kras fast drömmar kan vara bra att ha utan att de kan bli sanna.
Jag tror han förstår innerst inne.

Jag är roligare som mamma utan den där drummeln med i mitt liv .

Helt klart .

Nej ni .. sova nu.

Av tanja dahlgren - 5 februari 2018 08:26

Ny vecka o nya möjligheter absolut !!
Förra veckan blev inte riktigt som jag tänkt mig .. bara göra om och göra bättre o lära sig av misstagen .
Inget mer med det.
Kommer inte gå på det där mer iallafall o jag visste väl egentligen hur det skulle sluta.. synd att jag inte fick vara den som avslutade bara.
Men är det så viktigt egentligen vem som avslutar nåt?
För självkänslan kanske ja.
Men ärligt .. om man själv hade lite svårt att få kläm på hur man ville ha det.. så är ju det absolut bästa att få det gjort på det här sättet .

Dock lite synd bara .. för bättre att skiljas åt som vänner.

Vi kommer kunna prata med varann men jag kommer aldrig mer släppa in han i mitt liv någonsin .

Så är det med det.

Nu ska jag tänka framåt och inte bakåt.

Tror jag börjar med lite sömn först .

Ha en bra vecka allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards