Alla inlägg den 27 februari 2018

Av tanja dahlgren - 27 februari 2018 08:46

Men det känns helt ok ändå .
Drog iväg till en kille som ville träffa mig i lördags .
Vi pratade även om detta att hur man är efter en dejt och så var inte han sa han , tror jag iallafall.
Men han var så att efter att ha lagt ner massor med tid på att höra av sig till mig så helt plötsligt ingenting .
Jag tror helt enkelt att han ville ha allt lite löst o träffa många osv
Jag var då ärlig o frågade o han pratade ju själv om att han alltid var ärlig
Men tycker faktiskt att han har problem mef att vara det.
Igår skrev vi en hel del till varann men det handlade om sex mest.
Så idag tänker jag faktiskt inte höra av mig .. för han var nog inte den jag letat efter till mitt liv .
Och jag kanske inte hör av mig imorgon heller .. och har inte han heller hört av sig så struntar jag i detta o ser det som en trevlig annorlunda grej att jag var där helt enkelt .
Inget att gräva ner sig för.
Det är så här det är oftast , och jag har det bra ändå .

Ovido - Quiz & Flashcards